Klaras frågor
Har ni några syskon? Jag har två små syskon.
Bor ni långt ifrån varandra? Nej inte alls. Jag kan lätt cykla eller gå till både Wilma och Sara.
Hur många kuddar sover ni med? Med en bara.
Vad önskar ni er i julklapp? Jag önskar mig främst pengar och massa presentkort på bland annat Lagerhaus och The Body Shop.
Hur många läsare har ni? Just nu ligger vi nere på ett ganska lågt antal, 4-5 men det högsta har varit 34 tror jag. Och det är vi glada för :)
Vilken är den läskigaste filmen ni sett? Jag brukar inte titta på sådär jätte läskiga filmer men älskar BECK-filmerna. En gång skulle Wilma och jag se BECK- Levande begravd och vi skrek som stuckna grisar. Mördaren i filmen kallade vi för Griseknoen bara för att vi inte skulle lätta upp det hela lite, vi var superrädda för honom!
Har ni känt varandra länge? Ja, Wilma och jag har känt varandra så länge vi kan minnas eftersom att våra mammor har känt varandra sedan dagis. Sara och jag började lära känna varandra vid lågstadiet ungefär.
Vad har ni på ert golv? Mitt golv är täckt av kläder och ännu mer kläder som ramlat ner från min säng ;)
Om det började brinna vad skulle ni ta först(det ska vara en sak)? Då skulle jag ta min mobil så att jag skulle kunna ringa brandkåren. 
Pretty Little Liars eller Glee? Egentligen tycker jag inte så värst mycket om varken det ena eller det andra men Wilma och Sara tvingade mig att titta på Glee tillsammans med dem en gång. Pretty Little Liars har jag faktiskt alldrig sett så jag väljer nog Glee. 
Vilken klass går ni i? Jag går i 9:an
Ke$ha eller Demi Lovato? Jag tycker Ke$ha. 
Spelar ni något instrument? Jag är självlärd på piano, går på lektion i gitarr och jag sjunger.
Varför valde ni namnet "Bakeourday"? Vi hade några namn som vi valde mellan och tillslut blev det Bakourday och det är jag jätte nöjd med.
Vad har ni i vänstra jack fickan XD? Jag har mitt busskort, passa onödiga papperslappar, skåpsnyckel och lipsyl. 
Har ni färgat håret någon gång? Nej, Jag har aldrig färgat håret men slingat det en gång när jag var yngre. 
Sminkar ni er inför skolan, iså fall vad sminkar ni er med? Ja, jag använder mascara, foundation och ibland puder.
Är det kul att ha en blogg tillsammans? Ja det är jätte kul, man kan ge tips till varandra och prata om bloggen oså. 
Vad är den sorgligaste filmen ni sett? Water for Elephants som vi tre såg tillsammans när vi var för ett tag sedan.
Hur många är ni i er klass? I min klass är det totalt 16 elever, 5 tjejer och 11 killar.
Kan ni några andra språk än bara svenska? Jag kan engelska och spanska utöver svenskan men har alltid velat lära mig franska. 
Wild child eller Picture this? Wild child.
Madagaskar eller Shrek? Shrek. 
Sunes sommar och Sunes jul? Sunes sommar
I serien "vänner" så är det ju 6 personer det handlar om. Vilken passar vem av er och varför? Wilma är nog lite Monica och Sara är mest Chandler.
 
Kornelias frågor
Mål med bloggen? Alla bloggare vill väl lyckas mer eller mindre inom bloggvärlden och man försöker hela tiden slå rekord på flest besökare om dagen. Det skulle ju vara jätte kul om vår blogg blev så där superstor men det är ingenting man kan räkna med nu när det inte ens gått ett år. Så man tar det lite som det kommer och så får man se hur det blir i framtiden. Det är hur kul som helst att starta en blogg några vänner tillsammans. 
Unika per dag? Just nu har vi ganska få besökare, 5-7 kanske men det går upp och ner det där så ena dagen kanske man har 6 besökare. Medans nästa dag har man kanske 10. 
Favorit affär? När det gäller kläder blir det Monki, Topshop och Bikbok, Bakgrejor och inredning handlar jag mest på Lagerhaus, ibland på Tiger och för det mesta lite varstans där jag ser något fint och praktiskt, ett tips är att gå in på www.bluebox.se. Där finns massor av roliga och användbara saker för stora som små. 
 
Amandas fråga
Vad var det som fick er att börja blogga :)? Vi fick för oss det förra våren när vi sov över hos mig då Sara funderade på att starta en egen blogg och då tänkte vi att det vore kul att starta en bakblogg tillsammans istället.
 
Julias fråga
Hur gamla är ni? Jag är 15 och fyller 16 år i mars
 
Karolinas frågor 
Varför började ni blogga? Vi tyckte det kunde vara kul att blogga tillsammans och vi har alla tre haft bloggar tidigare och jag har just nu så vi vet hur kul det kan vara. Här kan ni gå in på min blogg- www.nellieese.blogg.se
Vilka bloggar läser ni? Jag läser de bloggar jag kommer över och men några favoriter har jag som, "om ditt hjärta slår" och "fotodagbok".
 
Idas fråga
Vad är det som ni tycker är roligast att baka? Jag bakar det mesta mellan himmel och jord men jag tycker ändå mest om julen och allt julbak. Annars blir det för det mesta cupcakes, tårtor och macarons. Men nästan alldrig småkakor.
 
R O N J A´s fråga
Kanske inte världens bästa fråga, haha, men kunde inte ni lägga ut ett recept på macarons? Ja, Wilma    la ut ett recept på Passionfrukts macarons men jag tänkte också ta och lägga ut ett recept på Nutella macarons.
 
Jag är ledsen för att svaren inte kommit tidigare men det har varit lite mycket på sista tiden med skolan och så. Dessutom var det bara ren tur att jag kom på att jag hade glömt att lägga ut den, hehe. 
Vi önskar er en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!