Klaraa-♡'s frågor:
har ni några syskon? - Ja, jag har en syster.
bor ni långt ifrån varandra? - Wilma och Nellie bor nära varann, jag bor typ 2 km ifrån dom.
hur många kuddar sover ni med? - Jag sover med 2 kuddar.
vad önskar ni er i julklapp? - Jag vet aldrig vad jag ska önska mig, så det brukar sluta med pengar.
hur många läsare har ni? Mellan 10-25 denna veckan.
vilken är den läskigaste filmen ni har sett? Jag tycker inte om läskiga filmer, men den läskigaste jag har sätt är nog "Taken"
Har ni kännt varandra länge? Ja, sen dagis :)
vad har ni på ert golv? - Hehe, massa kläder, strumpor, väskor, kassar, filmer, kuddar och damm..
Om det började brinna vad skulle ni ta först (det ska vara en sak)? - När jag var liten tänkte jag ofta på vad jag skulle ta först om det skulle börja brinna, då tyckte jag att jag skulle ta mina gosedjur först. Idag vet jag inte, jag skulle nog vilja rädda allt.
Pretty little liars eller Glee? -Glee, älskar glee.
Vilken klass går ni i? -8:an
Ke§ha eller Demi Lavato? - Ke$ha
Spelar ni något instrument? -Keyboard
varför valde ni namnet "bakeourday"? -Jag vet inte, jag tar verkligen inte åt mig äran för att komma på det namnet, det var nog Wilma och Nellie som kom på det. Och jag tycker det är jättebra :)
Vad har ni i vänstra jack fickan XD? -Skåpnyckel, busskort, gamla biobiljetter och tunnelbana biljetter sen jag var i London.
Har ni färgat håret någon gång? -Slingat det ljusare är det ända, men ibland önskar jag att jag hade brunt hår..
Sminkar ni er inför skolan, iså fall vad sminkar ni er med? -Jag sminkar mig med eyeliner, mascara, foundation och puder.
Är det kul att ha en blogg tillsamans? -Ja, det är superkul. Eftersom vi tycker olika saker är roligt att baka så blir det lite mer omväxling på bloggen.
vad är den sorgligaste filmen ni har sett? -Allt för min syster eller My sister's keeper som den heter på engelska.
hur många är ni i er klass? -11 tjejer och 10 killar.
kan ni några andra språk än bara svenska? - Engelska och lite spanska.
Wild child eller picture this? - Båda är jättebra tycker jag.
Madagascar eller Shrek? - Shrek helt klart!
Sunes sommar eller sunes jul? - Sunes Sommar!
I serien "vänner" så är det ju 6 personer det handlar om. Vilken person passar vem av er och varför? - Nellie är nog lite Phoebe och kanske lite Chandler. Wilma är lite Rachel och Joey kanske?

Kornelias frågor:
Mål med bloggen? -Att den blir hyfsad stor.
Unika per dag? -10-25
Favorit affär? -Jag vet inte, jag gillar många affärer.

Amandas fråga:
Vad var det som fick er att börja blogga :)? -Vi har delade intresset bakning en lång tid och sen så pratade vi om att starta bakbloggar var för sig, men sen kom vi på att det kunde vara roligt att ha en blogg tillsammans.

Julias fråga:
Hur gammla är ni? - Jag är 14 år :)

Karolinas frågor:
Varför började ni blogga? -Vi ville ta kort på våra bakverk och tyckte väll att det kunde vara roligt för andra att se dom bilderna också :)
Vilka bloggar läser ni :)? -Oj, det är många. Jag läser typ 40 bloggar så det är svårt att bara säga några..

Idas fråga:
Vad är det som ni tycker är roligast att baka :)? -Jag kan faktiskt inte välja, jag tycker det är kul med muffins, småkakor och lite godis och så. Jag kan bara säga att jag inte tycker det är så roligt med tårtor.

R O N J A's fråga:
Kanske inte världens bästa fråga, haha, men kunde inte ni lägga upp ett recept på macarons? Vore jättekul! -Det kan vi säkert göra :)