Emmys Fråga:
Hur många popcorn får ni in i munnen på en gång? :D
Sv; Det kommer på film i morgon tror jag :)
Hannas frågor:
Har ni någon kille?
Sv; Naje
Varför startade ni en blogg tillsammans?
Sv; Det började ju då när vi sovöver och plötsligt började vi prata om bakning
och alla vi älskar ju att baka. så då fick vi idén att starta denna bloggen &
Det gjorde vi helt rätt i!!
Hur gammla är ni?
Sv; Jag är 13 år men jag fyller 14år i september :)

Vad vill ni göra i framtiden?
Sv; Jag vill bli konditor och jag skulle vilja öppna ett bageri med Sara o Nellie :)

Elins Frågor:
Hur många läsare har ni nu? :)
Sv; Än så länge har vi ungefär mellan 6 - 20 läsare om dagen. Men man hoppas ju på mer! :)
Favortifärg?
Sv; Jag älskar färgen turkos och vitt :)
Allt bra annars?
Sv; Helt toppen ;)

Idas fråga:
Någon fobi?
Sv; Jag har en konstig fobi jag är jätte rädd för upp stoppade djur, det är jätte läskigt!
Iiidens fråga:
Har ni misslyckats med en bakning någon gång och har ni en bild? :)
Sv; Oja! T.ex. en gång mär jag skulle göra cupcakes så glömde jag ta i bakpulver & det blev
inte jätte bra.. Men annars minns jag inte något annat :)
Emelies frågor:
Vad gillar ni helst att baka? :)
Sv; Jag gillar att baka cupcakes och tårtot mest. Jag gillar sånt där man
får dekorera saker t.ex. cupcakes o.s.v :)
Vad skulle ni vilja prova baka som ni alldrig testat förut?
Sv; jag är jätte sugen att testa vånings tårtor med sugerpaste :)
Hur långa är ni?
Sv; Jag är 1m 67,5cm :)