Hejsan! I dag är det min födelsedag och det är alltid lika roligt! :)
Så jag tänkte visa det jag fick från mamma, christer och min mormor & morfar.
Ska få fler på lördag. Men jag fick presenter från min pappas släkt i lördags. 
Blev jätte nöjd :) Men nu ska ni få se vad jag har fått. (tog inte kort på mina presenter hos pappa.. hade inget batteri i kameran) Kram
 
En parfym som doftar VÄLDIGT gott!
En bakbok med bara choklad i. Passar mig läskigt bra eftersom jag älskar choklad!
Fina Marc by Marc Jacbos öronhängen :)
Ett jättefint förkläde ")
En palett - ville inte ta av plasten ;P
Ett datorfrodral som jag är jätte nöjd med. I min favorit färg och dett är som en filt inuti :P
En efter längtade MACRONES PLÅT! Nu ska det bakas macrones ska jag säga er :D
Och slutligen en bakbok av Buddy Valastro!! Älskar verkligen det programet med :)
Börjar bli en del bakböcker i skåpet nu ;)