Sist men inte minst tänkte också jag ta och svara på era frågor.
Emelie
Vad gillar ni helst att baka?
Jag tycker om att baka det mesta men det är nog roligast att baka cupcakes och tårtor.
Vad skulle ni vilja prova baka som ni alldrig testat förut?
Jag skulle vilja göra egna karameller någon gång.
Hur långa är ni?
Jag är 1,62-63. Jag hatar att vara så kort.
iiiden
Har ni misslyckats med en bakning någon gång och har ni bild?
Ja, självklart man misslyckats några gånger och tyvärr är jag också sån att jag blir ledsen och besviken om jag misslyckas med något bakverk. Men sånt får man ta om man testar nya saker hela tiden, som jag. Wilma och jag gjorde för inte så länge sen macarons som gick helt åt skogen, de var så kladdiga och lossnade inte från bakplåtspapper så blev till att slänga allt i papperskorgen. Att 2-3 timmars arbete kan sluta så!
Ida
Någon fobi?
Jag är fruktansvärt rädd för ormar och det spelar ingen roll om de är levande, döda eller bara finns på bild i en fakta bok. Jag klarar helt enkelt inte av de.
Hanna
Har ni någon kille?
Nej, jag har ingen kille just nu.
Varför startade ni en blogg tillsammans?
Vi fick en impuls att vi plötsligt skulle starta en bakblogg när vi sov över en gång. Vi är ju alla tre helt tokiga i att baka så det passade ju oss perfekt att starta denna bloggen.
Hur gamla är ni?
Jag fyllde 15 i mars.
Vad vill ni göra i framtiden?
Jag vill bli mycket men helst vill jag bli konditor eller artist. Ska jag bli konditor så vill jag öppna ett eget konditori eller självklart tillsammans med Sara och Wilma.
Tips!
Om ni funderar på att bli konditor eller något liknande, praua på ett konditori eller café för att testa och se så att det verkligen är er grej. Jag var jätte glad att jag fick praua på Fenix så att jag fick se hur det var.
Emmy(whitesnowman)
Hur många popcorn får ni in i munnen på en gång?
Det låter säkert dumt när alla vi tre har sagt samma sak på denna frågan men det kommer som sagt en film på det;)