Emmys fråga:
Hur många popcorn får ni in i munnen på en gång? :D sv: Det kommer en film på det :)
Hannas frågor:
Har ni någon kille? sv: Nepp
Varför startade ni en blogg tillsammans? sv: Vi sov över en gång och då pratade vi jättemycket om bakning och allt vi har bakat. Jag tror inte vi visste om att vi så intreserade av bakning alla tre. Men det var vi och då kom vi på iden med en blogg!
Hur gamla är ni? sv: Jag är 13 och fyller 14 om exakt en månad idag.
Vad vill ni göra i framtiden? sv: Jag vill ju helst bli konditor, ha ett eget cafe och så :)
Elins frågor:
Hur många läsare har ni nu?:) sv: Nu idag hade vi bara 1 läsare en så länge, men vanligt vis så är det runt 20. Ibland många fler och ibland många mindre.
Favoritfärg? sv: Det beror på, men jag tycker mycket om rosa och vitt.
Allt bra annars:)? sv: Ja, det tycker jag.
Idas fråga:
Någon fobi? :) sv: Lite fobi för Ormar har jag nog ;)
Iiidens fråga:
Har ni misslyckats med en bakning någon gång och har ni bild?:D sv: Jajaja, självklart! Maränger har jag nog misslyckats med tusen gånger! Och i julas skulle göra en chockladfudge, jag hade den i kylskåpet i 2 dar tror jag men den stelnade aldrig så vi fick äta upp den med sked, så det kan gå! Men varje gång jag misslyckas inom bakning så blir jag superarg och vill aldrig mera försöka göra det jag inte lyckades med, lite tråkit att jag är sån. Men jag brukar försöka tänka att man lär sig av sina misstag :) Och jag hade inga bilder tyvärr.
Emelies frågor:
Vad är gillar ni helst att baka?: sv: Saker som jag inte testat innan. Roligast är nog tårtor och annat som tar lång tid.
Vad skulle ni vilja prova baka som ni aldrig testat förut? sv: Jag måste testa att göra cake pops.
Hur långa är ni? sv: Sist jag mätte mig var jag 1m 71,5cm.
Emmys fråga:
Hur många popcorn får ni in i munnen på en gång? :D
sv: Det kommer en film på det :)
Hannas frågor:
Har ni någon kille?
sv: Nepp
Varför startade ni en blogg tillsammans?
sv: Vi sov över en gång och då pratade vi jättemycket om bakning och allt vi har bakat. Jag tror inte vi visste om att vi så intreserade av bakning alla tre. Men det var vi och då kom vi på iden med en blogg!
Hur gamla är ni?
sv: Jag är 13 och fyller 14 om exakt en månad idag.
Vad vill ni göra i framtiden?
sv: Jag vill ju helst bli konditor, ha ett eget cafe och så :)
Elins frågor:
Hur många läsare har ni nu?:)
sv: Nu idag hade vi 6 läsare en så länge, men vanligt vis så är det runt 20. Ibland många fler och ibland många mindre.
Favoritfärg?
sv: Det beror på, men jag tycker mycket om rosa och vitt.
Allt bra annars:)?
sv: Ja, det tycker jag.
Idas fråga:
Någon fobi? :)
sv: Lite fobi för Ormar har jag nog ;)
Iiidens fråga:
Har ni misslyckats med en bakning någon gång och har ni bild?:D
sv: Jajaja, självklart! Maränger har jag nog misslyckats med tusen gånger! Och i julas skulle göra en chockladfudge, jag hade den i kylskåpet i 2 dar tror jag men den stelnade aldrig så vi fick äta upp den med sked, så det kan gå! Men varje gång jag misslyckas inom bakning så blir jag superarg och vill aldrig mera försöka göra det jag inte lyckades med, lite tråkit att jag är sån. Men jag brukar försöka tänka att man lär sig av sina misstag :) Och jag hade inga bilder tyvärr.
Emelies frågor:
Vad är gillar ni helst att baka?:
sv: Saker som jag inte testat innan. Roligast är nog tårtor och annat som tar lång tid.
Vad skulle ni vilja prova baka som ni aldrig testat förut?
sv: Jag vill testa att göra cake pops.
Hur långa är ni?
sv: Sist jag mätte mig var jag 1m 71,5cm.