I förra veckan var jag i Stockholm och jag hade tänkt att visa er lite bra fika ställen och matställen att gå till om ni är i Stockholm. Självklart så måste jag ju skriva om Ladurée som öppnade förra året på Grev Turegatan 15
på Östermalm i Stockholm för vem älskar inte Ladurée!?!
Det första man såg var ett klassiskt Ladurée med denna typiska pastelliga gröna färgen på fasaden och staketet som markerade uteserveringen. När man kom in så möttes man av alla härliga macarons prydligt uppradade efter varandra och organiserade efter smak och färg. Man fick välja vilken sorts förpackning man ville ha till sina macarons och vilken färg på den. Jag ville inte gå därifrån för jag hittade massor av fina téer, ljus och väskor, jag köpte faktiskt en väska som ni kommer få se här nedan. Ni kommer älska detta ställe precis lika mycket som jag!