Nu tänkte jag visa steg för steg hur jag gjorde dessa Bounty Cupcakes :)
 
Man börjar med att smälta lite chocklad och rosta sina kokosflingor.
 
Sen vispar man upp socker, ägg och vanlijsocker. Medans det vispas så smälter man smöret och sen blandar man i kokosmjölk. När det har svalnat en aning så blandar man ner det i äggsmeten.
 
Sen tar man vetemjöl, salt och bakpulver och blandar i en liten skål. Sikta ner det i äggblandningen så det inte blir några klumpar och vänd sedan försiktigt ihop smeten till en jämn smet. 
Lägg sedan i lite kaffe och lite kakao. Bli inte rädd av att det är kaffe i för det är inte mycket smak, det är bara en god brytning mot allt det söta. 
Efter det ska man ta sin rostade kokos och sin smälta choklad och blandar ner i smeten.
 
Fördela sen smeten i 12 formar. Sen tar du bounty bars, delar de på mitten och trycker i en halva i varje muffins. Baka de sedan i ungen i 12-13 minuter. 
 
Choklad frostingen: Jag tog en matberedare, det går säkert bra att bara hacka chockladen smått. Koka sedan upp grädde, honung och en nypa flingsalt. Häll de över den hackade chokladen och rör om tills det smält. Sen lägg i lite philadelpiaost och lite smör och blanda runt. Nu är frostingen väldigt flytade, men låt den stelna och svalna av en aning innan du spritsar på den. Tyvärr gav mig spritser upp när jag skulle göra det här så jag fick bara lägga på en klick, men det blev ju bra det med! Avsluta det hela med att toppa med lite kokos!